Logo Gmina Szczekociny

News

News zdjęcie id 266

Przyjmowanie wniosków na dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest.

18.04.2016

Burmistrz Miasta i Gminy Szczekociny informuje, że termin przyjmowania wniosków na dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Szczekociny zostało przedłużony do końca kwietnia 2016r.

Zainteresowani mieszkańcy proszeni są o zgłoszenie się do Urzędu Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, pokój 21 w godzinach od 7:30 do 15:30 w celu złożenia wniosku wraz z załącznikami, które dostępne są w Urzędzie lub na stronie internetowej www.szczekociny.pl. Informacje można uzyskać również telefonicznie - nr telefonu: 034 3557 050 wew. 121

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć osobiście w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny.
 

WNIOSKI:

1. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest

2. Wniosek o dofinansowanie na usunięcie wyrobów zawierających azbest

Burmistrz Miasta

mgr Jacek Lipa

godz. przyjęć interesantów:

poniedziałek: 16.00 -17.00

wtorek, środa czwartek, piątek: godz. 8.30 - 9.30

Urząd Miasta i Gminy Szczekociny

ul. Senatorska 2
42-445 Szczekociny
tel.: 34 355 70 50
fax: 34 355 71 65
e-mail: umig@szczekociny.pl

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

sierpień 2019
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.