Logo Gmina Szczekociny

News

News zdjęcie id 1026

Informacja - AZBEST

04.02.2020

Burmistrz Miasta i Gminy Szczekociny informuje, że do dnia 28 lutego 2020r. będą przyjmowane wnioski na dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Szczekociny.

 

Druki wniosku dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy Szczekociny przy ul. Senatorskiej 2, pok. nr 24 lub na stronie internetowej www.szczekociny.pl

 

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Szczekociny lub wysłać na adres:

Urząd Miasta i Gminy Szczekociny

Ul. Senatorska 2

42 – 4445 Szczekociny

 

Wszelkich informacji można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Szczekociny w pok. nr 24 lub pod nr telefonu: 34 3557050 wew. 124

 

DO POBRANIA:

1. Wniosek o dofinansowanie zadania z zakresu demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest

2. Zarządzienie Burmistrza Miasta i Gminy Szczekociny ws. zasad finansowania likwidacji odpadów azbestowych na terenie Gminy Szczekociny w roku 2020.

Burmistrz Miasta

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

maj 2021
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.